Wednesday 11 February 2015

Assalamualaikum dan salam usahawan Halal Muslim Malaysia..Satu sesi Kuliah Pra Seminar akan di adakan untuk usahawan yang sibuk sepanjang minggu kerja.  Kami ingin memberi peluang pada bakal usahawan dan usahawan untuk mendengar penerangan mengenai Pertubuhan Usahawan Halal Muslim Malaysia. (PUHMM) dengan kerjasama syarikat SYNQ Resources Sdn Bhd sebagai tulang belakang PUHMM bagi melahirkan usahawan kearah ' Jihad Halal Bersama Islam' iaitu misi Puhmm.

Kami akan mengadakan Pra Seminar bersama-sama Ahli Koperasi Usahawan Wanita Hulu Selangor, Ahli Pertubuhan PeladangNita Hulu Selangor, Ahli Kemajuan Masyarakat (KEMAS) dan beberapa orang usahawan yang membuka Halal Mart.  Kami mengalu2kan sesiapa sahaja yang berminat untuk mendengar slot Halal Muslim bekerjasama dengan JAKIM untuk menghalalkan setiap produk.

Tempat               :   Bilik Seminar PUHMM
                               21 Jalan Kelah 1, Taman Perniagaan Kelah
                                44300 Batang Kali, Selangor Darul Ehsan

Tarikh                 :   14 hb February, 2015 (Sabtu)

Masa                   :    9.30pagi - 10.30 pagi


Pendaftaran        :   RM10.00/ seorang
                                Daftar 5 orang percuma 1 orang

Hubungi             :  Kak Cik  - 0192195589
                              Pn Zaza   - 0172696926

Jangan lepaskan peluang mencari ilmu pada hujung minggu....

Peluang mendapat pinjaman akan di war-warkan ketika itu...

Jadi lah  Ahli PUHMM untuk menaikkan ekonomi Usahawan Muslim kita dan mendapat produk2 halal yang di keluarkan oleh usahawan Muslim.


1 comment:

  1. Alhamdullilah seminar berjalan lancar dengan jayanya. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa hujung anda bersama kami.

    ReplyDelete